.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كنترل آنلاين پروژه‌هاي عمراني در مازندران

مدير كل دفتر IT مازندران گفت: با راه‌اندازي كامل سيستم دولت الكترونيك، پروژه‌هاي عمراني مازندران آنلاين كنترل مي‌شوند.

به گزارش شمال نیوز  , يدالله طهماسبي در جلسه كارگروه تحول اداري استان مازندران اظهار داشت: تاكنون 42 دستگاه اجرايي استان مازندران به شبكه دولت الكترونيك استان متصل شدند.
وي با اشاره به اينكه شبكه دولت گزارش پيشرفت كارهاي عمراني را رصد و به دولت گزارش مي‌دهد، تصريح كرد: بقيه دستگاه‌هاي اجرايي استان نيز بايد خود را به اين سيستم مجهز كنند.
طهماسبي از غير‌فعال بودن شبكه دولت الكترونيك استان خبر داد و خاطر‌نشان كرد: دستگاه‌هايي مانند صدا و سيما، تامين اجتماعي، شركت گاز و دانشگاه علوم پزشكي مازندران از نظر سخت‌افزاري خود را به شبكه متصل كردند ولي پس از مدتي از ارائه خدمات الكترونيك به مشتريان خودداري كردند.
وي از اتصال 30 دستگاه اجرايي به شبكه دولت در آينده‌اي نزديك در استان خبر داد و افزود: از هفته آينده 30 دهياري در مازندران نيز به شبكه دولت متصل خواهند شد.
مدير كل دفتر IT مازندران با اشاره به فعاليت 54 شهرداري در استان يادآور شد: تاكنون فقط سه شهرداري به شبكه وصل شدند و چهار شهرداري نيز در آينده متصل خواهند شد.
طهماسبي با تاكيد بر اين نكته مهم كه مازندران از نظر اتصال به شبكه و زيرساختي هيچ مشكلي ندارد، گفت: استان مازندران نسبت به برنامه چهارم توسعه 45 درصد از برنامه جلوتر است و 110 دستگاه اجرايي استان مازندران بر اساس برنامه به شبكه دولت متصل مي‌شوند.

محمود احمدی - خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.